Lead Developer, what’s in a name?

Zijn naam is Emiel Hertogs en hij werkt al sinds mei 2013 voor You Are Digital, toen uiteraard nog onder de vlag van Webcolors. Emiel is Lead Developer en soms vragen we ons af: what's in a name? En dus hebben we hem gevraagd om het eens in zijn eigen woorden te omschrijven.

Blijf boeien met interactieve video

Relevantie is een sleutelwoord als het om interactieve video gaat, want anno 2017 wordt er op YouTube alleen al iedere minuut meer dan 300 uur aan video geüpload. Dat is maar liefst 432.000 uur aan videomateriaal dat per etmaal geüpload wordt.

Digitale platformen zijn de toekomst

Online platformen schieten als paddenstoelen uit de grond en dat is niet zo gek want ze bieden organisaties grote voordelen en marktkansen. Er wordt veel over gezegd en geschreven en we maken allemaal - in meer of mindere mate - gebruik van online platformen.

De belangrijkste Do’s & Don’ts voor je online KPI’s

Of je nu online marketeer bent of de eigenaar van een organisatie; we hebben al jarenlang een bijna niet te lessen dorst naar meetbaarheid en het monitoren van onze voortgang. Dat is niet zo gek, want uiteindelijk ben je als professional bewust bezig met het bereiken van de doelstellingen.

Het magische ingrediënt voor online succes (en hoe je het vindt)

Toegegeven, met de term ‘magisch’ scheppen we natuurlijk een beetje een “toverdoos-gevoel”. En eerlijk is eerlijk, we hebben inmiddels al meer dan duidelijk dat er in online marketing geen glazen bol of toverstafje te vinden is dat zorgt voor instant succes.

Hoe raak je de juiste snaar voor de perfecte Customer Journey?

Hoe digitaal onze wereld ook is; uiteindelijk draait ook die online wereld om mensen! In elke dagelijkse online en offline interactie zijn we bezig te informeren, verleiden, overtuigen, belonen, sturen, remmen of helpen.