Digitale platformen zijn de toekomst

Online platformen schieten als paddenstoelen uit de grond en dat is niet zo gek want ze bieden organisaties grote voordelen en marktkansen. Er wordt veel over gezegd en geschreven en we maken allemaal - in meer of mindere mate - gebruik van online platformen.

De belangrijkste Do’s & Don’ts voor je online KPI’s

Of je nu online marketeer bent of de eigenaar van een organisatie; we hebben al jarenlang een bijna niet te lessen dorst naar meetbaarheid en het monitoren van onze voortgang. Dat is niet zo gek, want uiteindelijk ben je als professional bewust bezig met het bereiken van de doelstellingen.

Het magische ingrediënt voor online succes (en hoe je het vindt)

Toegegeven, met de term ‘magisch’ scheppen we natuurlijk een beetje een “toverdoos-gevoel”. En eerlijk is eerlijk, we hebben inmiddels al meer dan duidelijk dat er in online marketing geen glazen bol of toverstafje te vinden is dat zorgt voor instant succes.

Hoe raak je de juiste snaar voor de perfecte Customer Journey?

Hoe digitaal onze wereld ook is; uiteindelijk draait ook die online wereld om mensen! In elke dagelijkse online en offline interactie zijn we bezig te informeren, verleiden, overtuigen, belonen, sturen, remmen of helpen.

Tof zo’n app, maar wat bereik je ermee?

Apps zijn hip. En bedrijven die een app hebben, zijn dus cool en helemaal van deze tijd. Datzelfde gevoel hadden we jaren geleden ook, maar toen met social media. “Daar moet je als bedrijf echt wat mee als je bij wil blijven”, zo was de geldende gedachte.

Het ‘Content-First’ principe in website ontwikkeling; wanneer wel, wanneer niet?

Content staat inmiddels centraal in praktisch elk aspect van online zijn; Van het stimuleren van vindbaarheid en conversie, tot je algemene communicatie en branding.